Regulamin Reklam

Regulamin Świadczenia Usług Montażu i Produkcji Reklam

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady składania i realizacji zamówień na usługi montażu i produkcji elementów reklamowych.

  2. Klientem może być każdy podmiot składający zamówienie.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 2 Sposób składania zamówień

  1. Zamówienia można składać drogą mailową, telefonicznie lub osobiście w siedzibie firmy.

  2. Po otrzymaniu zapytania Wykonawca przygotowuje ofertę handlową lub kosztorys.

  3. Zamówienie uznaje się za przyjęte do realizacji po jego potwierdzeniu przez Wykonawcę oraz po przesłaniu przez Klienta zaliczki w wysokości min. 50% wartości zamówienia, chyba że strony ustalą inaczej.

§ 3 Obowiązki i odpowiedzialność Klienta
Klient zobowiązany jest do:

  1. Dostarczenia pełnych i prawdziwych informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, w szczególności:

    • Wymiarów, treści, materiałów i kolorystyki.

    • Dokładnego wskazania miejsca montażu oraz poinformowania na etapie składania zamówienia o wszystkich istniejących instalacjach (elektrycznych, gazowych, wodnych, telekomunikacyjnych itp.) w miejscu planowanego montażu oraz w bezpośrednim sąsiedztwie.

    • Informacji o warunkach technicznych (rodzaj podłoża, dostępność itp.).

  2. Uzyskania wszelkich niezbędnych zezwoleń na montaż (np. zgłoszenie zarządcy budynku, pozwolenie na lokalizację reklamy).

  3. Przygotowania miejsca montażu w sposób umożliwiający bezpieczne i sprawne wykonanie usługi (np. odłączenie napięcia, zapewnienie dostępu, zabezpieczenie terenu).

  4. Niezastosowanie się do powyższych punktów zwalnia Wykonawcę z odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z braku lub nieprawidłowości informacji (w tym uszkodzenia ukrytych instalacji) oraz upoważnia Wykonawcę do obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami związanymi z naprawą, modernizacją lub ponownym montażem.

§ 4 Realizacja zamówienia

  1. Podane terminy realizacji są orientacyjne i mogą ulec zmianie z przyczyn od Wykonawcy niezależnych.

  2. Montaż odbywa się w uzgodnionych z Klientem godzinach i dniach.

  3. Klient ma obowiązek odebrać usługę w dniu montażu.

§ 5 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące wykonanej usługi należy zgłaszać na piśmie (e-mail) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od dnia montażu.

  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy szczegółowo opisać wadę oraz dołączyć dokumentację fotograficzną.

  3. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.

  4. Uprawnieniem z tytułu reklamacji jest naprawa wady lub obniżenie ceny. Jeśli wada jest nieusuwalna, Klient może żądać zwrotu kosztów.

§ 6 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące umowy o dzieło.

  2. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji zamówienia będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Wykonawcy.

  3. Wszelkie czynniki i okoliczności które mogą wpłynąć na realizację zlecenia będące w posiadaniu zleceniodawcy powinny być przekazane przed realizacją w celu optymalizacji zlecenia w przeciwnym razie firma może nie mieć wpływu na jakość lub bezpieczeństwo wykonanych zleceń.

  4.  Firma nie produkuje LED’ów , modułów ani półfabrykatów do produkcji reklam, korzystamy ze sprawdzonych dostawców lecz czasami niezależnie od ich trafiają nam się wadliwe partie produktów. Zgodnie z przepisami odstępstwa mogą wynosić do 3%.

——————————————————————————————————-

Rozszerzony Regulamin Świadczenia Usług Montażu i Produkcji Reklam

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady składania i realizacji zamówień na usługi montażu i produkcji elementów reklamowych.

  2. Klientem może być każdy podmiot składający zamówienie.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

§ 2 Materiały i pliki produkcyjne

  1. Klient zobowiązany jest do dostarczenia materiałów w określonych formatach:

    • Pliki graficzne w formatach: PDF, AI, EPS, TIFF, JPG (min. 300 DPI)

    • Fonty zamienione na krzywe (outline)

    • Grafiki w trybie CMYK

  2. Za błędy wynikające z nieprawidłowo przygotowanych plików ponosi odpowiedzialność Klient.

  3. Akceptacja projektu graficznego przez Klienta oznacza zatwierdzenie do produkcji.

§ 3 Tolerancje techniczne i normy

  1. Dopuszczalne tolerancje wymiarowe: ±5 mm dla nośników do 2 m², ±10 mm dla nośników powyżej 2 m².

  2. Kolorystyka wykonanych wydruków może różnić się od wzoru na monitorze ze względu na charakter technologii druku.

  3. Za wzorzec koloru uznaje się skalę Pantone lub dostarczony wydruk proof.

§ 4 Odbiór i reklamacje

  1. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie w terminie 2 dni od odbioru usługi.

  2. Podstawą reklamacji jest protokół z ustaleniami i d